Sigma-Not
Homepage Contact Change language
REKLAMA W CZASOPIŚMIE

Reklama

Dane techniczne do reklamy w „Przeglądzie Włókienniczym – Włókno Odzież Skóra”

  1. reklama na okładce na spad - 208 x 228 mm
  2. reklama w formacie 1 strony na spad - 208 x 296 mm
  3. reklama w formacie ½ strony pionowa na spad – 103 x 296 mm
  4. reklama w formacie ½ strony pionowa w ramce – 88 x 270 mm
  5. reklama w formacie ½ strony pozioma w ramce – 180 x 130 mm
  6. reklama w formacie ½ strony pozioma na spad – 208 x 145 mm
  7. reklama na okładce w ramce - 185 x 215 mm
  8. reklama w formacie 1 strony w ramce - 180 x 270 mm
  9. reklama w formacie ¼ strony pozioma – 180 x 60 mm
  10. reklama w formacie ¼ strony pionowa – 88 x 130 mm
  • reklama w formacie 1 modułu – 30 cm2

Reklama do druku może być przygotowana:

  • jako plik wektorowy w formacie AI (CS4), Corel (12) - teksty zamienione na krzywe, osadzone zdjęcia w rozdzielczości 300 dpi
  • jako plik rastrowy w formacie tif (300 dpi)
REKLAMA NA STRONIE INTERNETOWEJ

Reklama może być prezentowana na wszystkich stronach lub na danej podstronie. Cena zależy również od wielkości banera, czasu wyświetlania i prenumerowania czasopisma.

Reklama
Czas prezentacji: 30 dni
Format: jpeg, gif, png
Rabaty: 3-5 miesięcy 10%, powyżej 6 miesięcy - 20%
Do podanych cen netto należy doliczyć 23% VAT.
Bieżący numer
Cover
W numerze m. in.:
  1. Praca w Łodzi w okresie do 1939 r. – Sebastian Glica str.2
  2. Najdroższa koszulka piłkarska na świecie str. 10
  3. Vapesol otwiera jednostkę przemysłową skierowaną na podeszwy EVA str 11
  4. Przyczyny kurczenia się tkanin w procesie prania, w zależności od ich składu: wełna, bawełna/len, poliester/nylon – Vittorio Cianci str. 12
  5. Buty dziecięce od Pikitri str 14
  6. Drugie życie dla odzieży roboczej str. 14
  7. Kolekcja jesień – zima 2022-2023 od firmy EVESOME str. 15
  8. Ecolab i Manchester United podejmują współpracę dotyczącą konserwacji wyrobów – Vittorio Cianci str. 16
  9. Naukowcy wzywają do zakazu produkcji tworzyw sztucznych 20 Certyfikat GOTS – Grażyna Feliga str. 19
  10. Czy można połączyć sport z przyrodą? Str. 22
  11. Zrównoważony system wykańczania TexCoat G4 firmy Baldwin NAUKA str. 23
  12. Znormalizowane metody oznaczania chromu(VI) w skórach i wyrobach skórzanych – Ryszard Świetlik wydarzenia str. 24
  13. Branża odzysku materiałowego surowców kluczowa dla środowiska. Eksperci o przyszłości sektora str.29
  14. Wystawa haftu w Centralnym Muzeum Włókiennictwa w Łodzi – Sylwia Meyer-Olejarczyk str. 30
  15. Dobiegła końca 4-letnia inwESTYCJA UE w Centralnym Muzeum Włókiennictwa w Łodzi. Jej efekty to zrewitalizowane budynki i nowe, stałe wystawy – Sylwia Meyer-Olejarczyk str. 32
  16. Kolejny bieg o Srebrne Czółenko Włókniarskie za nami – Wojciech Sienny str. 34
  17. Bieg TextilCross w Lesie Łagiewnickim – Wojciech Sienny str. 35
  18. Nowe władze w SWP – Grzegorz Bednarski str. 36
  19. Marki konsumenckie domagają się jasności co do tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu str. 38
  20. Dziesięć najlepszych miejsc na zakupy w Europie – Kudzai Chinez str. 39
  21. Przemysł obuwniczy w Brazylii tworzy 17,8 tys. miejsc pracy str. 39
  22. Indeks GIP60: Giełdowy Indeks Produkcji wzrósł o 4,32% w maju pokonując WIG str. 40
  23. Uczta dla melomanów w Białej Fabryce – Sylwia Meyer-Olejarczyk str. 42
  24. Jak szybko usprawnić proces sprzedażowy str. 43
  25. Foot Locker zobowiązał się do osiągnięcia zerowej emisji netto do 2050 r. PRAWO str. 43
  26. Oferta i inne pisma handlowe w obrocie gospodarczym – skutki prawne składanych oświadczeń woli – adw. Bogumił Sieczkowski str. 44
  27. STREFA RELAKSU str.50
Dostęp do numerów archiwalnych i poszczególnych artykułów możliwy jest na stronie naszego wydawcy: www.sigma-not.pl
Copyright © 2011-2020, PW-WOS
ISSN-1731-8645
e-ISSN 2449-9986