Sigma-Not
Homepage Contact Change language
ADVERTISING

Reklama

Technical requirements:

  1. Advertisment on the first cover + bleeds - 208 x 228 mm
  2. 1 full page + bleeds - 208 x 296 mm
  3. ½ page, vertical + bleeds – 103 x 296 mm
  4. ½ page vertical, frame – 88 x 270 mm
  5. ½ page horizontal, frame– 180 x 130 mm
  6. ½ page horizontal + bleeds – 208 x 145 mm
  7. Advertisment on the first cover (frame) - 185 x 215 mm
  8. 1 full page (frame) - 180 x 270 mm
  9. ¼ page, horizontal – 180 x 60 mm
  10. ¼ page vertical – 88 x 130 mm
  • 1 unit – 30 cm2

Advertisment can be prepared as:

  • vector file AI (CS4), Corel (12) – fonts changed into curves, images resolution: at least 300 dpi
  • raster file tif (300 dpi)
ADVERTISMENT ON THE WEBPAGE

Reklama
Display period: 30 days
Format: jpeg, gif, png
Discount: 3-5 months 10%, over 6 months - 20%
Bieżący numer
Cover
W numerze m. in.:
  1. Praca w Łodzi w okresie do 1939 r. – Sebastian Glica str.2
  2. Najdroższa koszulka piłkarska na świecie str. 10
  3. Vapesol otwiera jednostkę przemysłową skierowaną na podeszwy EVA str 11
  4. Przyczyny kurczenia się tkanin w procesie prania, w zależności od ich składu: wełna, bawełna/len, poliester/nylon – Vittorio Cianci str. 12
  5. Buty dziecięce od Pikitri str 14
  6. Drugie życie dla odzieży roboczej str. 14
  7. Kolekcja jesień – zima 2022-2023 od firmy EVESOME str. 15
  8. Ecolab i Manchester United podejmują współpracę dotyczącą konserwacji wyrobów – Vittorio Cianci str. 16
  9. Naukowcy wzywają do zakazu produkcji tworzyw sztucznych 20 Certyfikat GOTS – Grażyna Feliga str. 19
  10. Czy można połączyć sport z przyrodą? Str. 22
  11. Zrównoważony system wykańczania TexCoat G4 firmy Baldwin NAUKA str. 23
  12. Znormalizowane metody oznaczania chromu(VI) w skórach i wyrobach skórzanych – Ryszard Świetlik wydarzenia str. 24
  13. Branża odzysku materiałowego surowców kluczowa dla środowiska. Eksperci o przyszłości sektora str.29
  14. Wystawa haftu w Centralnym Muzeum Włókiennictwa w Łodzi – Sylwia Meyer-Olejarczyk str. 30
  15. Dobiegła końca 4-letnia inwESTYCJA UE w Centralnym Muzeum Włókiennictwa w Łodzi. Jej efekty to zrewitalizowane budynki i nowe, stałe wystawy – Sylwia Meyer-Olejarczyk str. 32
  16. Kolejny bieg o Srebrne Czółenko Włókniarskie za nami – Wojciech Sienny str. 34
  17. Bieg TextilCross w Lesie Łagiewnickim – Wojciech Sienny str. 35
  18. Nowe władze w SWP – Grzegorz Bednarski str. 36
  19. Marki konsumenckie domagają się jasności co do tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu str. 38
  20. Dziesięć najlepszych miejsc na zakupy w Europie – Kudzai Chinez str. 39
  21. Przemysł obuwniczy w Brazylii tworzy 17,8 tys. miejsc pracy str. 39
  22. Indeks GIP60: Giełdowy Indeks Produkcji wzrósł o 4,32% w maju pokonując WIG str. 40
  23. Uczta dla melomanów w Białej Fabryce – Sylwia Meyer-Olejarczyk str. 42
  24. Jak szybko usprawnić proces sprzedażowy str. 43
  25. Foot Locker zobowiązał się do osiągnięcia zerowej emisji netto do 2050 r. PRAWO str. 43
  26. Oferta i inne pisma handlowe w obrocie gospodarczym – skutki prawne składanych oświadczeń woli – adw. Bogumił Sieczkowski str. 44
  27. STREFA RELAKSU str.50
Access to the full content of the magazine is available here: www.sigma-not.pl
Copyright © 2011-2020, PW-WOS
ISSN-1731-8645
e-ISSN 2449-9986